הפרשת חלב מהפיטמות???????
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי בנות יקרות, אני בשבוע 29 להריוני והיום משך כל היום היו לי הפרשות מהפיטמה שלא כמו שכתוב בספרים נוזל שקוף בשם "קלוסטרום" או משהו כזה, אלא ממש נוזל לבן שנראה כחלב. האם זה טיבעי ? האם זה הגיוני? האם מישהיא חוותה את אותה התופעה? אנא בנות הניסיון תרגיעו אותי? שלכן בברכת שנה טובה ומתוקה, גלי
לאחר 2 הריונות ב"ה ,אני יכולה לומר לך שהתופעה רגילה ותקינה לחלוטין. רמת הפרולקטין בהריון עולה - וקיימת הפרשת קולסטרום וחלב בחזה. אין סיבה לדאגה , ישנן בנות שזה מופיע להן במשך ההריון וישנן בנות שזה מגיע רק קרוב ללידה.