כמה עולה לעשות הפלה ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לשאול כמה צריכה לעלות הפלה דרך קופ"ח ? וכמה אם עושים זאת באופן פרטי ? תודה ושנה טובה.
היי, אין לי מושג אבל אני חייבת להודות שהשאלה שלך גרמה לי לצחקק כאן , כי הריון הוא משאת נפשן של כל הבנות כאן, אבל אני מבינה שיש לך את הסיבות שלך. בכל מקרה בהצלחה.
היי שוב, למקרה שלא הבנתי נכון וההפלה קרתה לך ורצית בהריון, אז אני מתנצלת........
היי יעלי!!! לצערי עברתי הפלה אבל זה היה לפני 3 וחצי שנים ועמצאי עלה לעשות 1250 ש"ח, זאת כמובן אחרי הועדה שאישרה לי לעשות עצה אישית- אם לא חובה ויש פתרון אחר - להשאיר את הילד עדיף התפילות בלילה לילד אחרי הפלה זה לא נעים ואני היום בחודש שמיני ומודה לאל על שהצלחתי להכנס להריון