למיכלי, לקלי ולכל הבנות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שנה טובה ומתוקה, שנת אושר ובריאות הריון קל ולידה קלה לכולן, מצ"ב לינק לברכת שנה טובה. http://anatweb.com/shanatova01.htm מיכלי, שיהיה לך המשך הריון קל ומוצלח ולידה קלה ולא כואבת, שבעלך לא ירגיש את הכאב. קלי, שתהיה לכם שנה טובה ומוצלחת יותר, אני מאחלת לך מכל הלב תוצאות טובות לכל הבדיקות והיקלטות מהירה וטובה להריון, ובעזרת השם בשנה הבאה תחבקו בן או בת.
חן חן על האיחולים שנה טובה, המשך הריון קל והרבה הרבה אושר מכל הלב. קלי.