נטילת תרופות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום, אני בשבוע ה 24 להריוני. הובחנה אצלי ברונכית. קיבלתי מרופא המטפל טיפול הכולל: מוקסיפן פורטה 500 מ"ג,תרודקס וויברוסיל. האם אני יכולה ליטול אותן ללא כל בעיה? בתודה רבה מלינה
היי מלינה, את יכולה להתקשר למכון לייעוץ טרטולוגיה הם יענו במהירות וביעילות. אני קבלתי השבוע מרשם לכדורים עבור אלרגיה וגרד למרות שהרופא שלי אמר שאין שום בעיה ליטול אותם) בכל אופן התקשרתי למכון הם שאלו באיזה שבוע אני ובתאם נתנו לי תשובה. טל' 02-6243663 מ- 09:00 עד 15:00. המשך הריון קל. שנה טובה ופוריה. רונית ס.
לרונית המספר שנתת לי זהו מספר פקס אם יש לך מספר נוסף אני אשמח לקבלו ושנה טובה ומבורכת