נוגדנים למחלת CMV
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני מספר שנים לקיתי בצורה חמורה בוירוס cmv וכן בוירוס ebv לשמחתי לא היתה כל פגיעה בתפקודי כבד. כעת, בעלי ואני מעוניינים בהרחבת המשפחה (לראשונה) וערכתי בדיקות דם שונות. בתוצאת הבדיקה לנוגדני cmv נתקבל ערך גבוה במיוחד (cmv IgG >35 ) כאשר ערכי הייחוס המצויינים אמורים להיות בין 0 ל0.7 - האם מצב זה מחליש אותי ויקשה עליי. האם עליי להתחזק ע"י קבלת ויטמינים מסויימים? בברכת שנה טובה - טלי
אני משיבה לך על סמך ידע אישי, בכל זאת עדיף לשאול רופא. רמה גבוהה של IgG מעידה על כך שיש לך כייל גבוה של נוגדנים מחסנים, ובמילים אחרות את מחוסנת וזה מצב טוב. השאלה היא מה היא רמת ה- IgM שלך, שהיא זו שעשוייה להעיד האם הוירוס עדיין שוהה בגופך, או שמא גופך התגבר על הנגיף ואת מאחורי זה. (זה יקרה במצב של כייל שלילי של IgM). מקווה שעזרתי.