דחוף:נסיעה לנופש בים המלח בחודש 9
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האים יש איזשהיא בעיה או סיכון בנסיעה לים המלח בחודש התשיעי להריון יש לציין שהיו לי צירים מוקדמים באמצע חודש שמיני עקב חוסר שתיה אך לאחר עירוי של נוזלים הצירים נעלמו תודה נחמה
נחמה שלום, השבוע הייתי בים המלח (אמצע שביעי). מאוד מאוד חם שם ותצטרכי לשתות הרבה יותר מכרגיל. כמו כן, תשכחי מספא-במלונות הם לא עושים מסאג' או כל טיפול אחר ולא מכניסים לסאונה או לג'קוזי בהריון . הרופא שלי אגב טוען שאין כל מניעה חוץ מלשהות יותר מ 10 דקות בסאונה. אבל זה במילא לא אקטואלי כי לא יתנו לך להכנס. אני עשיתי מסכת בוץ על החוף (שגם מזה היו שהשתוממו) אבל חוץ מזה, למה שלא תהני לך מחופשה נעימה? במלון שהייתי בו (מטעם החברה של בעלי) היה אחוז מאוד גבוה של נשים בהריון מתקדם. מעבר לזה, הייתי מבררת מה יותר קרוב-יוספטל, סורוקה או אולי הדסה הר הצופים, סתם ליתר בטחון. מאחלת לך חופשה נעימה ושנה טובה, איריס
איריס תודה על התשובה אך הייתי רוצה לקבל גם המלצה מרופא משום שבניגוד עלייך לי היו צירים מוקדמים האמצע חודש שמיני והשאלה היא האים יש סיכון כל שהוא בנסיעה לים המלח תודה