חודש תשיעי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב בנות! רציתי להתייעץ איתכן מאחר ואיני משיגה את הרופא המטפל שלי. אני בסוף שבוע 38, האם ישנן בדיקות שיש לבצען לקראת סוף ההריון? בפעם האחרונה שביקרתי אצל הרופא המטפל הייתי בשבוע ה-35 אודה על תגובותיכן.
בחודש תשיעי צריך ללכת לרופא המטפל פעם בשבוע את צריכה מעקב שבועי תיקבעי תור אצל הרופא שלך, את לא צריכה לדבר איתו טלפונית פשוט ללכת, פעם בשבוע בהצלחה בלידה נ.ב. אני בסוף חודש שמיני.
רז - הביקורת השבועית היא למדידת לחץ דם ובדיקת חלבון בשתן, ואת זה תוכלי לעשות גם בטיפת חלב. זה חשוב - אל תזניחי את המעקב הזה. אצל הרופא עושים בעיקר אולטראסאונד והערכת משקל, וזה פחות קריטי, אלא אם כן ידוע לך על משהו חריג בגודל העובר. בהצלחה, ולידה קלה !!!