היי בנות יקרות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכל המקסימות!! מקווה שכולן בסדר, אנחנו כרגע בעיצומן של בדיקות אבל שטויות, העיקר שבסוף יהיה בסדר רציתי שוב לאחל לכולן שנה טובה ומאושרת ומלאת גרגורים של תינוקות חמודים.......... אל תשכחו לידע אותי כשיתקיים מפגש......... ממש מחכה ומצפה לזה..........
שתהיה לך שנה טובה ומתוקה, ובעיקר פוריה ושהכל ייפתר בקלות ובמהירות. אני מתחילה כנראה מחר (בהתאם למה שיגיד היום הרופא) זריקות לקראת הזרעה, אז אולי זה סמלי, לקראת ראש השנה... (למרות שבעלי הולך למילואים מחר, אז אני לא יודעת...) - בכל מקרה, שיהיה לך באמת המון בהצלחה ושנה טובה לכולן.
שתהיה לך ולבעלך שנה של התחלות חדשות ובשורות טובות, אמן !!!
שנה טובה ומאושרת מלאת בשורות טובות ואהבה שלהבת