תוצאות של בדיקות, האם לרוץ לרופא?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביצעתי בדיקות דם לפני כמה ימים והתוצאות שנראות מחוץ לטווח הן : RBC 3.78 המוגלובין 11.8 וHCT 34.7% אני בתחילת השבוע ה-30. הרופא הקבוע שלי בחופשה עד אחרי החגים. האם כדאי לי לקבוע תור לרופא אחר בהקדם? או שאפשר לחכות בנחת? תודה רבה נעמה
שלום נעמה ! יש לך בסך הכל המוגלובין טיפה נמוך (מתחת ל-12 מתחילים לטפל) וזה מאד סביר בשבוע 30 אם את לוקחת תוספת ברזל (מלבד פרנטל או מטרנה) פשוט תמשיכי ותחכי לרופא, ואם לא - את יכולה לקנות ברזל להריון, רגיל או צמחי, בכל פארם ללא מירשם. המשך הריון קל ובריא !