השפעת זריקת אפידורל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אחרי זריקת אפידורל ויש לי כאבים בשכמות וגם סחרחורות אמרו לי שהיתה בעיה בזריקה שקורת אחת ל100 שניכנסה לי בועת אויר בשעת הזריקה מחכה לתשובה
היי יפעת, אני מאמינה שאת רוצה לדעת את התשובה אך טרם קבלת מענה. אני יכולה להמליץ לך על לינק שהרופא עונה שם מהר ובצוע מאוד מקצועית. http://www.health-pages.co.il/forum/viewforum.php?f=42&sid=d1f01581712212cf72a2e93ffde90b96 יום נעים.
היי יפעת, אני מאמינה שאת רוצה לדעת את התשובה אך טרם קבלת מענה. אני יכולה להמליץ לך על לינק שהרופא עונה שם מהר ובצוע מאוד מקצועית. http://www.health-pages.co.il/forum/viewforum.php?f=42&sid=d1f01581712212cf72a2e93ffde90b96 יום נעים.