גלולות בהנקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני אם לתינוק בן שישה וחצי חודשים. לפני כחודש החלתי לקחת גלולות למניעת הריון (פימולן) ובמקביל התינוק החל לינוק פחות ולקבל תוספות. שאלותיי הן: 1. האם בגלל שההנקה אינה מלאה עולה האפשרות להריון? 2. במידה ויש הריון מתי ניתן לבצע בדיקה והאם המשך נטילת הגלולות עשוי לגרום נזק? תודה שקד
שקד שלום גלולות מסוג פימולן מונעות הריון במהלך הנקה. חשוב להקפיד על נטילתן בשעה קבועה. עם הפחתת ההנקה מומלץ ואפשר לקחת גלולות רגילות בהן ההקפדה על שעת הנטילה פחות משמעותית.