סוג דם A מינוס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי סוג דם -A, ואני בשבוע 8. הבנתי שעליי לקבל חיסון anti-D. מה זה בדיוק, ומתי צריך לקבל את החיסון? תודה רבה, סימה
לסימה - החיסון הזה מונע ממל לפתח נוגדנים לדם של בעלך ושל העובר, שאולי גם הוא חיובי. מקבלים חיסון כזה בשבוע 28 של ההריון (בערך), ואחרי כל פעולה שעלולה ליצור מגע בין הדם שלך ושל העובר - כמו בדיקת מי שפיר או סיסי שילייה. אם לא מקבלים חיסון כזה, עלולה להיות בעייה בהריון הבא, כאשר הגוף שלך ידחה את העובר. בהצלחה !!!