הריון ראשון-שאלה קצת מביכה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 27 אני בחורה שלצערי הרב קצת שעירה בגוף האם מותר להוריד שיער באזור הבטן (באמצעות משחה להורדת שיער)בכל שלבי ההריון? זהו הריון ראשון שלי ואני נמצאת בשבוע ה-7 עשיתי בינתיים את כל הבדיקות והכל תקין
למה לא? אני הורדתי... איך זה יכול להזיק?
תודה שהשבת לי קודם כל ואם אפשר לדעת בת כמה את? או מתי ילדת? כי כשזה הריון ראשון יש איזה מיליון דברים שכל אחת רוצה לדעת אבל גם לי נראה הגיוני שאפשר להוריד שיער אבל רציתי להיות בטוחה