שאלה : מה עושים עם טחורים?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון שני, וסוחבת טחורים מאז הריוני הראשון לפני שלוש שנים. האמת, שזה אף פעם לא הציק לי ולא כאב, למעט האסתטיקה, למרות שניסיתי להכניס אותו פנימה ולא הצלחתי. השבוע דיממתי מעט מאד בפעם הראשונה בזמן יציאה קשה (סליחה מכל הנגעלות) ואני חוששת שהמצב יחמיר עם התקדמות ההריון. מה עושים?
עופרה - יש משחה טבעית מצמח "הממליס", שמותרת לשימוש בהריון, ואמורה גם לעזור בריפוי ולא רק להקל על הכאב. אם תריצי חיפוש, תמצאי גם שמות של כמה משחות שמרגיעות כאבים, על בסיס לידוקאין. טיפול ממש נדמה לי שכדאי לבצע רק אחרי הלידה (כי הלידה עצמה מחמירה את הבעייה) וזו קשירה ע"י רופא כירורג שמסלקת את הטחורים לגמרי. אם זה מאד מציק לך - תתייעצי עם רופא, אולי שווה לבצע קשירה כזו גם עכשיו. בהצלחה !!!