שאלה לרופא.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בסריקת מערכות מוקדמת נתגלתה אצל העובר שלי בעייה הנקראת: CLUB FOOT מה היא בעייה זו, וכיצד והאם אפשר לפתור אותה לפני או אחרי הלידה.. אני בשבוע 13+4. אודה באם תוכל לענות על שאלתי.. תודה מראש... עינת.
תופעה זו הינה תיאור של מנח הרגל של העובר. במהלך ההריון יש לבצע בירור שכן ישנם תסמונות שתופעה זו הינה חלק מהן אולם לרוב מדובר במנח בתוך הרחם בלבד הקשור גם לעיתים בחוסר במי שפיר. במידה ומדובר בבעיה של מנח בלבד הפתרון הינו טיפול פיזיותרפי לאחר הלידה. פירוט גדול יותר בפורום אולטרסאונד