הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתי בהריון ועשיתי הפלה יש לי סוג דם שלילי ואמרו לי שבגלל ההפלה שעשיתי וסוג דם שלילי יש סיכוי שאני לא יוכל להיכנס להריון וזה ממש מפחיד אותי אני יודעת שקיבלתי חיסון אנטי די אני פשוט לא מבינה למה יש בעיה עם סוג דם שלילי?
היי לילך גם אני עברתי הפלה וקיבלתי חיסון אנטי D ואין קשר בין הדברים החיסון רק עוזר למניעת נוגדנים בדם . ביי
הי לילך, אני לא יודעת מי אמר לך ולמה, אבל אני גם כן הפלתי ויש לי סוג דם שלילי. קיבלתי חיסון ואני שוב בהריון, כך שאין קשר בין סוג הדם ליכולת להכנס להריון. מה שכן, יש להודיע לרופא (או טיפת חלב) על כך שאת סוג דם שלילי בגרע שתהיה בהריון שוב. בהצלחה