חשש להדבקות במחלת הנשיקה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נחשפתי במגע עם ילד בן שנה לפני יומיים והיום נודע לי שהוא מאושפז בבי"ח עקב מחלת הנשיקה וזיהום בדם. אני בשבוע 25 להריוני וחוששת מהדבקות. ברצוני לציין כי אני שהייתי במחיצת הילד במשך ארבע שעות ובזמן זה הילד היה עם חום. ברצוני לשאול מה הסיפטומים להתבקות למחלה זו ומה הסיכון עם הדבקות במחלה בהיריון לי ולעוברי.
לא יכולה לענות לך על השאלות - אבל אני אנסה להרגיע אותך במקרה של חברה שלי, שנדבקה במהלך ההריון במחלת הנשיקה ובסופו של ההריון נולד לה ילד בריא מאד. מקווה שלא תדבקי בכלל!