לרוית מדנה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי מה קורה ? מצטערת שלא חזרתי אלייך אבל הפשוש הקטן קצת התיש אותי ולא יצא לי כ"כ לשוטט באינטרנט אז מה קורה? מה החלטת? אני באמת מרגישה שאת מרגישה קצת יותר טוב ומסתכלת לעתיד תעדכני אותי ביי דנה
היי באמת , התחלת להדאיג אותי . אבל תארתי לעצמי שזה בגלל הילדון היום זה בדיוק חודש מאז.. קצת יותר טוב לי אבל הפחד לכן החלטתי לחכות 2 מחזורים ככה הלב אומר וגם לשקט הנפשי שלי זה טוב שעשיתי הכל שיהיה בסדר ולא מיהרתי אני עובדת המון וככה הזמן עובר , מחכה למחזור הראשון מגיל 14 לא חיכיתי ככה זה ממש מצחיק בייי