גיל המעבר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בת 52 והתחלתי לקחת הורמונים לגיל המעבר מגיל 46.5 .כרגע אני לוקחת activel-מה שהרופא הנשים המליץ לי.מצד אחר רופאת המישפחה שלי כועסת עלי, "למה אני לא מפסיקה?" עלי לציין שאני מקבלת תרופות נגד לחץ דם גבוה , כל שנה אני עושה ממוגרפיה ובדיקה גניקולוגיתץ מה אני עשה , למי להקשיב?
ברור שלגניקולוג. אלא אם כן יש סיבה מיוחדת לעובדה שרופאת המשפחה ביקשה להפסיק (את מעשנת, חלית בסרטן פעם ....) יש להם נטייה להלחיץ את הסביבה, ול"שחק אותה" גניקולוגים כשהם לא....