משהי עברה פעם ערבול קרומים לזרוז
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אם משהי עברה פעם ערבול או גירוד קרומים לזרז לידה אנא תכתבו לי על הפרוצדורה הזו האם היא יעילה? האם היא כואבת?
כפי הנראה את מתכוונת לפעולה של הפרדה ידנית של קרומי שק השפיר באיזור צוואר הרחם במהלך בדיקה לדנית. פעולה זו נעשית בשכיחות גבוהה בנשים במועד כפעולה לזירוז הלידה. ע"י גרימת טראומה מינימלית גורמים להפרשה של חומרים כימיים בגוף המעודדים את התכוצויות הרחם. במידה ופעולה זו נעשית בעדינות כי אז הינה כרוכה באי נוחות קלה בלבד
לליאת - אם זו הפעולה שהתכוונת אליה, זה פשוט תהליך כואב (הרבה יותר מ"אי נוחות") ובדרך כלל גם לא מועילה כזירוז, אלא אם כן הלידה ממש קרובה והיתה מתחילה בתוך כמה שעות באופן ספונטני.