הריון חוץ רחמי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
במשך שבוע לפני תאריך הווסת החל דימום מועט(חום). כעת בתאריך הווסת,הווסת טרם הגיעה ובדיקת הריון ביתית מראה תוצאה חיובית (אמנם הפס חלש). האם ייתכן שזהו הריון חוץ רחמי? אגב גילי 25 וטרם הייתי בהריון.
למה את חושבת שזה הריון חוץ רחמי? האם השתמשת בהתקן תוך רחמי עד עכשיו? הדימום עלול להיות השתרשות ההריון ברחם והפס החלש בשל גילו הצעיר של ההריון. אם אין סיבה מוגדרת להיון חוץ רחמי את לא אמורה להיות בקבוצת הסיכון, גשי לרופא נשים תוך שבוע שבועיים לקביעת גיל ההריון ומיקומו. מזל טוב.
לא היו לי שום בעיות בעבר ולא השתמשתי בהתקן כמובן (אני רק בת 25),אבל מטרידה אותי העובדה שיש לי מעט דימום (חום) כבר שבוע ימים (והבנתי שזה סימפטום של הריון חוץ רחמי).