תינוק קטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ילדתי את בני בשבוע 37 במשקל של 2070קג',מהלך ההריון היה תקין.מה יכולה להיות הסיבה שהוא נולד במשקל כזה? (אני לא מעשנת,ואין לי מחלה כלשהי כרונית) תודה.
אבל אולי תשאלי בטיפת חלב כדי להיות רגועה
לאור - בשבועות האחרונים העובר מוסיף למשקלו בערך 250 גר' בשבוע. אם היית יולדת בשבוע 40, המשקל היה קרוב ל-3 ק"ג, שזה ממש ממוצע. בכל אופן, אם התינוק נולד בריא ומרגיש טוב - הוא פשוט ישלים את הגדילה בחוץ... וזה הרבה יותר קל לך מאשר עוד כמה שבועות של הריון כבד, ולידה של תינוק יותר גדול, ואם הוא לא נפגע מהעניין בכלל - ממש אין סיבה לדאגה.