טיסה ושחיה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, יש לי שתי שאלות: 1. האם יש בעיה לטוס בשבוע 31? (טיסה של שעה) 2. האם יש בעיה לשחות באופן רגוע ו/או לשהות בתוך בריכה? תודה רבה!
הי טל, במידה ואין בעיה בהריון אין מניעה לטוס טיסות קצרות. אבל הייתי ממליצה לך להתיעץ עם הרופא שלך. לגבי הבריכה אין שום בעיה, להפך שחיה היא פעילות גופנית מומלצת בהריון, בעיקר בשבועות מתקדמים. כל עוד לא מדובר על מים חמים ואין לך נטיה לחטוף דלקות בדרכי השתן ממי הבריכה. תהני, אביגיל.
תודה רבה אביגיל!