שק חלמון מהו?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לכולם שלום בשעה טובה לאחר 2 הפלות אני בהריון 3 תקין ברוך השם נצפה דופק לפני 5 ימים CRL היה 11 היו ביצעתי שוב אולטראסאונד לשקט הנפשי שלי והכל היה טוב CRL 19 ובנוסף נאמר לי שיש שק חלמון 4 מ"מ מה שרציתי להבין הוא מה תפקידו של שק זה והאם הוא נעלם ובאיזה שלב? ולמה בבדיקה הראשונה הרופא לא ציין את זה ? תודה מראש טל
היי טל, קודם תרשי לי לברך אותך ולאחל לך המון מזל טוב והמשך הריון קל ומאוד משעמם. לגבי השק חלמון, תפקידו להעביר את האוכל חמצן דם וכו' לעובר אך הוא נעלם מהר מאוד והופך להיות שלייה. שוב המון הצלחה ושנשמע רק בשורות טובות אמן. רונית ס.