הפסקת חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעוד שבוע אני מסיימת חודש שלישי, בשעה טובה., ונגמרה לי החפיסה. האם כדאי לקנות עוד חבילה או שזהו, כי נדמה לי שמימלא מפסיקים לקחת את החומצה בסוף השליש הראשון. תודה
עופרה - ממשיכים עם חומצה פולית עד הלידה, לחוד או במולטי ויטמין. מחסור בחומצה פולית עלול להשפיע גם על ההמוגלובין, שגם ככה צונח בהריון, ומכיוון שאין שום חשש במינון יתר של חומצה פולית - ממליצים להמשיך. המשך הריון קל ובריא !!!
אני לוקחת פוריק הריון, נראה לי שזה מספיק. אני פשוט לא אוהבת יותר מדי כדורים.