טיפת חלב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני התחלתי את מעקב ההריון שלי אצל רופאה פרטית, האם כדאי במקביל למעקב אצלה לפתוח כרטיס מעקב בטיפת חלב או מה כדאי וכמה פעמים צריך ללכת לרופאה? (אני בשבוע 7)
להילה - בטיפת חלב יש בעיקר מעקב על המשקל, לחץ הדם וחלבון בשתן, וכן תזכורות לבדיקות. למעקב הזה יש משמעות בעיקר לקראת סוף ההריון, אם את במילא במעקב אצל רופא. אם השירות של טיפת חלב הוא בחינם (ושעות הקבלה סבירות ולא פוגעות מדי בעבודה שלך) - תפתחי כרטיס, כי בחדר לידה אוהבים שמגיעים עם כרטיס מסודר. אם זה כרוך בתשלום ובשעות לא נוחות (כמו אצלנו...) אפשר מבחינה רפואית להסתפק במעקב רופא עד השליש האחרון של ההריון. (לי לא היתה סבלנות לטיפת חלב בהריון הזה, לא נרשמתי, ולא שלחו אותי מחדר לידה הביתה כשהגעתי עם כל הבדיקות אבל בלי כרטיס מסודר). בהצלחה !!!