לחץ דם נמוך בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 33 להריוני הראשון וסובלת מלחץ דם נמוך. זה מתבטא בערפול בראיה שנמשך כרבע שעה, נימול ביד, כאבי ראש וחולשה. זה מפריע לי כי רני מפסיקה את יום עבודתי באמצע בגלל זה וגם פעילויות אחרות יומיומיות. מה עושים? אולי תרופה טבעית? תרופת סבתא? צריכה טיפים...
היי יפעת, אני נמצאת בדיוק במצבך (באותו שבוע להריון ועם אותה בעיה...) בתכל'ס אין הרבה מה לעשות מלבד לשתות הרבה ובזמן שאת מרגישה חולשה ואת כל הסימפטומים שתיארת, לאכול משהו עם ריכוז גבוה של סוכר (שוקולד/ריבה) ולשבת במנוחה מס' דקות עד אשר הסוכר יכנס טוב לדם. חוץ מזה, גם קפה (נס קפה) עוזר לעיתים. לפחות אנו יכולות להתנחם שאנחנו לא סובלות מלחץ דם גבוה... גם משהו... בהצלחה, טליה