לאיריס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי איריס, בוקר טוב, רציתי רק להגיד שאני מחכה לך אם תוכלי להיפגש היום זה יהיה נחמד, אז נדבר..
קלי חמודה, מצטערת, אבל היום זה היום היחיד שלי במשרד. ממחר (חוץ מיום חמישי), אני בתל-אביב (בגני התערוכה). מבטיחה לבוא ולבקר אותך, איפה שתרצי ומתי שתרצי. מתי מתאים לך? איריס
היי, מחר אני בתל השומר אצל הפרופסור הידוע כארפ....... מקוה שיצא מזה משהו..... אני לוקחת חופש כי אי אפשר לדעת כמה זמן זה יקח והתור הוא מאוחר בבוקר. אז מחר אני אחזור הביתה להרצליה יום שלישי יכול להיות נחמד. אז דברי איתי כשיהיה לך זמן, כמו שאומרים: LOOKING FORWORD...........