חייק בשתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע ה - 8 להריוני לפני שבוע התגלה אצלי חיידק בשתן ששמו כרגע אינו ידוע הרופאה שלי נתנה לי אנטיביוטיקה בשם אובמין, לצערי כבר אני נוטלת את התרופה 5 ימים ושום דבר לא עוזר אני קמה בלילה כל 1/2 שעה לפיפי שאלתי היא האם זה בסדר לקחת בשבוע כזה אנטיביוטיקה, ומה עליי לעשות אם השתן כל 1/2 שעה
הטלת שתן מרובה בתחילת ההריון זו תופעה שכיחה כי הרחם גדל ונמצא עדיין בתוך האגן והוא לוחץ על שלפוחית השתן ולכן יש צורך בהטלת שתן מרובה. אם יש לך חיידק בשתן טוב שאת מטפלת בזה ואם הרופאה שלך רשמה לך את זה והיא כמובן מודעת להיותך בהריון - אני מאנינה שזה בסדר גמור. ממליצה לך לשתות הרבה מים (למרות שאת עושה פיפי כל הזמן) זה חשוב מאד בניקוי הגוף והמערכת כולה, במיוחד מהחיידק הזה. תרגישי טוב.