הפרשות בשבוע 16
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון בשבוע 16 , ואתמול ירדה לי הפרשה שקופה אך צמיגית ביותר ואני מאוד חוששת שמדובר בפקק הרירי, אני רוצה לציין שלפניי חצי שנה עברתי ניתוח leep בצוואר הרחם ועקב כך אני נבדקת בדיקה פנימית בכל ביקור אצל הרופא. האם אני צריכה לרוץ לרופא להבדק בגלל ההפרשה הזאת? תודה מראש
אני חושבת שטוב שאת ערנית וחשוב שתעקבי אחרי ההפרשות, אבל נשמע לי כמו הפרשות רגילות של הריון. כשהפקק הרירי יוצא הוא בדרך כלל מלווה בדמם ולכן לא נראה לי שמדובר בפקק הרירי, אבל אני לא כל כך בקיאה במשמעות הניתוח שעשית ולא ידוע לי אם יש דמם ביציאה של הפקק הרירי בשלב כזה מוקדם. כמו שאמרתי בהתחלה - בסופו של דבר זה ממש נשמע כמו הפרשה נורמלית (אצלי ההפרשות מלוות בריח חזק וזה גם נורמלי - אני בשבוע 39). אם את בכל זאת חושבת שזה חריג - אל תכנסי לפחדים מיותרים ותתקשרי לרופא שלך - זכותך להטריד אותו בשאלות כאלו!!!!!
קרן היקרה , תודה לך אני מקבלת את המלצתך טוב שיש אנשים כמוך שוב תודה אריאל