נשירת שיער בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן, ממה שקראתי השיער אמור לא לנשור בהריון, אבל אצלי (שבוע 6) זה בדיוק ההיפך - נשירה היסטרית. זקוקה לרעיונות לפני שאשאר בלי שיער :-). האם קרה למישהי? תודה מראש, נורית
נורית, גם אני באותה הבסירה. מתחילת ההריון התחילה לי נשירה ובהתחלה ייחסתי את זה לעונה (נשירה זמנית עונתית) אבל אני כבר בשבוע 25 ועדיין ממשיכה הנשירה. הרופא שלי דרש שאבדק אצל רופא עור כי זה באמת מדאיג ולא כמקובל. אני אעדכן אותך בהמשך...
לנורה, אני בשבוע 34 וגם לי יש נשירה היסטרית. קניתי כח מיני שמפויים למיניהם. שירלי