ד"ר יוסף טובבין מראשל"צ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מישהי מכירה איך ד"ר יוסף טובבין, ממכבי, בראשל"צ בבדיקות סריקת מערכות?
היי הדס, אני לא מכירה אותו אישית...אני רק מכירה מישהי שטיפלה אצלו במהלך כל ההריון כולל סריקות ואמר שהכל בסדר עם העובר ולצערה ,הילד נולד עם חצאי חוליות בגב ופתח בעמוד השדרה ונזקק למכשירים וניתוחים עד שעכשיו הוא קצת בסדר-בן 3...אני חייבת לציין שדי נחרדתי כששמעתי את הסיפור...היא היתה צריכה לעשות סריקה אצל איזה מומחה והוא היה בחופש ולכן עשתה אצלו....עכשיו תחליטי את מה לעשות...בהצלחה !