מתי אפשר להתחיל להרגע
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ההריון מלווה בפחד עצום והרבה חששות בעיקר למי שחוותה הפלה, מאיזה שבוע אם בכלל אפשר להתחיל להתעודד ולישון בלילה ללא פחדים, בעבר הגעתי למצב של קרחות בראש עקב מצב של חרדה. ולא הייתי רוצה לחזור לזה , תודה. שבת שלום
לפי מה שהבנתי, לאחר תחילת החודש הרביעי הסיכוי להפלה פוחת באופן משמעותי. אם כי ככל שההריון מתקדם בכלל, כך פוחת הסיכוי להפלה. אבל אין שום סיבה לפחד ולהיות בחרדה מלכתחילה. אין לך הרי שליטה על זה וזה לא יתרום לשום דבר. אפשר בדיוק באותה המידה להנות מההריון ולשמוח ממנו - זה לא ישנה שום דבר חוץ מלהעביר את החודשים האלה בכיף ולא בפניקה.