נסיעה לחו"ל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי ואני תכננו נסיעה לחו"ל כאשר אהיה באמצע שבוע 13 ועד שבוע 16. האם נראה לכן שזו תקופה בעייתית כי זה עדיין בתוך הטרימסטר הראשון של ההריון? לפני הבדיקה אעשה שקיפות עורפית. אני יודעת שהרופאים אומרים שאם ההריון תקין אז אין בעייה לטוס ולטייל בכל שלב, אבל תהיתי בכל זאת מה דעתכן. תודה, לי
זה גם תלוי לאן את נוסעת (מדינות מערביות או מדינות עולם שלישי ואת נדרשת לעשות חיסונים). בכל מקרה לדעתי אם ההריון שלך תקין תהני ותסעי. את בשלב מוקדם ותוכלי להנות מהטיול (מקווה שאין לך תופעות לוואי שעלולות להפריע להנאה). תשדלי להיות פעילה במידה הנכונה ותהני מכל רגע. אגב, חברה טובה שלי בילתה את כל השליש הראשון של ההריון שלה בתאילנד והיא נהנתה מכל רגע...אין סיבה שלא תהני גם.