שאלה קשה.....
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לדעת , האם מרגישים או שישנן תופעות או סימנים לנשיאת עובר מת ברחם ( ללא ידעת האם ). האם ישנם דימומים ??? כאבים ??? חום ???
הדימומים והכאבים כנראה יגיעו, אבל יתכן שלא מייד. לפעמים אחרי מספר שבועות. אם יש סיבה לחשש, אין כמו בדיקת דופק. שיהיה לבריאות ובהצלחה.
תלוי באיזה שבוע את. אם בשלבים מוקדמים - רק בדיקת דופק או אולטרסאונד. בשלבים מאוחרים יותר שבהם כבר ניתן לחוש בתנועות העובר, את צריכה לשים לב כמה זמן את לא מרגישה תנועות. אני גם ממליצה לך לגשת בהקדם לבדיקת רופא על מנת לבדוק דופק. אם אין לך למי לגשת היום תפני למיון יולדות הקרוב לביתך ותבקשי שיבדקו את עוברך. מקווה שיתפוגגו חששותייך