שם לבן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אין לי מושג אך לקרא לרך שיוולד זהו ילד רביעי בכל השלושה ידעתי אך אקרא להם עוד בהריון למשהיא יש רעיונות .
בעברית - חבר בהודית - צעיר לנצח סתם לידע כללי. בנוסף - זה שם מאוד יפה לדעתי
אשחר (צמח וישוב בארץ - סגול ב-א', קמץ ב-ח'), סהר, אלמוג, להב, נדן (הנרתיק של החרב), איל (עם פתח ב-א') קרן ענר (קמץ ב-ע', צרה ב-נ' - לא יודעת מה המשמעות) שני (סוג בד) גוני (מלשון גוון) אפיק ענבל רעי (צרה ב-ר') שמר (סגול ב-ש' וב-מ') ואני באמת מכירה באופן אישי בנים (זכרים!!!) שקרויים בשמות האלו. אם אני אזכר בעוד אניאכתוב.