אנטיביוטיקה בשבועות הראשונים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, היום התברר לי שאני בהריון!! מיד נזכרתי שבחודש האחרון נטלתי אנטיביוטיקה מסוג מוקסיוויט. (3 פעמים ביום למשך 3 ימים) . האם יש סכנה להתפתחות העובר?? דואגת.
שלום לך אמאלה אין לך כל סיבה לדאגה מותר לקחת מוקסיויט בהריון . רוצה ליעץ לך לקנות את הספר המדריך הישראלי להריון ולידה של עמוס בר לדעתי הוא יוכל לעזור לך במשך ההריון בכל מקרה בספר הזה בעמוד 482 כתוב שמותר לקחת מוקסיויט ללא חשש בהריון{ ספר מאוד מהיימן} . מאחלת לך המשך הריון נעים וללא דאגות מיותרות עדי.
תודה עדי, הרגעת אותי קצת...