מצג עכוז
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי בנות רוצה לשאול האם יש עוד משהיא בשבוע מתקדם במצג עכוז או שרק הגבר שלי מסרב להתהפך. ביי עדי
בהריון הראשון שלי היא היתה במצג עכוז עד שבוע 32 , אני יודעת שיש טיפולים של היפוך העובר ברפואה אלטרנטיבית, אבל ממה ששמעתי הילד יכול לחזור למצג עכוז לקראת הלידה גם לאחר טיפול כזה. אני בעד לתת לזמן לעשות את שלו - רב הזמן שהעצלן יתהפך לפני הלידה במקרים חריגים מחליטים לעשות ניתוח קייסרי( לידות עכוז כבר כמעט ולא עושים) תנסו לדבר איתו בעדינות וברוך לנו זה עזר. באמת.... בהצלחה ותעדכני