זריקת זורוז -דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר שלום, האם כדי לעשות זריקת זרוז בשבוע 37 38? . הרופא נשים שלי אמר לי שהוא יוכל לתת לי זריקת זורוז בסביבות השבוע 37 אם הוא יראה שהעובר מוכן כבר ללידה. אנא המלצתך? שירלי
שירלי שלום רציתי לדעת למה? אני הייתי בשבוע 42 ורק אז רצו לתת לי זירוז הוזמנתי ללידה ביום ראשון וילדתי יום קודם. זירוז זה חומר שנותנים לגוף שייצר צירים כלומר דבר מלאכותי ודי כואב. עם אין סיבה הייתי ממליצה לך לחכות מתי שהעובר יתן את אותותיו לבד. אבל שוב זה לפי שיקולך. שיהיה לך בהצלחה בכל מקרה.