לישון על הבטן?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם רצוי לא לישון על הבטן בחודשים הראשונים של ההריון?
בוקר טוב! השאלה כל-כך ברורה אך את יכולה לישון כמה שאת רוצה על הבטן. לעובר שאת נושאת בריחמך לא נשקפת כל סכנה. הוא כל כך מוגן בריחמך במי השפיר. תמשיכי לישון כמו שאת רגילה. אני בשבוע 36 ועדיין ישנה על הבטן. שינה מתוקה
לא, את יכולה לשון חופשי על הבטן כל עוד נוח לך. מי השפיר מספקים הגנה לעובר גם ללחצים גדולים יותר (כמו חבטה למשל). אין שום הנחיה להמנע מכך, אבל תוך כמה חודשים זה פשוט לא יהיה לך נוח.. איריס