שאלה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכל הבנות המקסימות! יש לי שתי שאלות: 1. האם הזרעה והשרשה זה אותו הדבר?. 2. האם לאחר שמבצעים אחד מהם יש לנוח, לשכב, לא לזוז והמנעות מפעילות גופנית, ואם כן לכמה זמן? אודה למי מכן שתשיב על שאלותי. שיהיה לכולנו בהצלחה!!!
שרון הי, אני לא מבינה גדולה בתחום אבל נראה לי שתהליך ההזרעה מתיחס להחדרת הזרע לרחם. תהליך ההשרשה מתיחסם לאחיזה של שק ההריון שנוצר וקיבועו בתוך הרחם. אני יודעת שמי שעוברת תהליך של הפריה מלכותית צריכה לשכב ולנוח אחר כך ע"מ להבטיח הקלטות טובה. האם לזו היתה כוונתך? מקווה שעזרתי קצת. אביגיל
הזרעה - החדרה של תאי הזרע ישירות לתוך חלל הרחם בעזרת מזרק, אין שום מגבלה לאחר מכן לעט מנוחה של מספר דקות. השרשה - קליטת שק ההריון ברירית הרחם, מתרחשת כשבוע לאחר ההפריה וגם אין שום צורך בהגבלה בפעילות. בהצלחה