בנות אני מקווה שהכל בסדר עם קלי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ושהיא מחזיקה מעמד
גם אני מקווה שהכל עבר בשלום! אני גם מאמינה, שהגרידה הזו דווקא תקל עליה, כמה שזה נשמע נורא, כי לדעתי יותר נורא להסתובב עם עובר מת בבטן. כולי תפילה לבחורה המדהימה הזו, ואני מחכה בקוצר רוח לשמוע שהיא בסדר! דרך אגב, אין לך מושג כמה שמחתי בשבילך שקראתי שהבדיקות שלך יצאו תקינות! שרק ימשיך כך אמן ואמן! אוהבת, מאיה
היי, מיכלי, אני בסדר, נחה בבית אחרי אתמול, מנסה לא לעשות הרבה חוץ מלשמוע מוזיקה.......... נעבור גם את זה............. שיהיה לך יום טוב .........