למיכלי היקרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי יקירתי, אני שמחה שתודה לאל הבדיקה עברה בשלום והכל תקין (כמו שאת אומרת...טפו טפו חמסה חמסה :-)) יאללה תתחילי לבלות ולהנות יחד עם בעלך כמו שצריך,מגיע לך !!! בדקת הכל ,דאגת מספיק ובכית בשביל תקופת חיים שלמה ,הגיע הזמן לחייך ,להירגע ולחכות...אוטוטו החמוד בחוץ והכל יהיה הסטוריה !!! אני ממש שמחה בשבילך ,את מקור השראה ! אוהבת, גילי
מה שלומך? תודה שחשבת עליי ושזכרת אותי מאד מאד כיף לי לשמוע ממך ואני תמיד אהיה לך לאוזן קשבת ספרי לי מה קורה איתך האם התחלת לעבוד? האם עברתם כבר דירה? אשמח מאד לדבר איתך ואני מאחלת גם לך את כל האושר שבעולם כי גם את את חובך כבר שילמת שתדעי רק ימים טובים