לקלי היקרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קלי מתוקה שלי, בוקר טוב כל הערב חשבתי עליך ועל כך שהיום זה היום. אני מאחלת לך מלא הצלחה, שיעבור בקלות ובלי תקלות. מקווה לשמוע ממך היום שהכל עבר בסדר (את יודעת, הכל יחסי) ולדעת שזה כבר מאחוריך. את בליבי תמיד, מחזיקה לך אצבעות לעתיד טוב, שלך, די
היי די יקירתי, אני בבית מזה כמה שעות, נחה בעיקר . הניתוח עבר בסדר נקווה שפעם הבאה זה ייגמר במחלקת יולדות ולא ככה, למרות שאנחנו יודעים שהדרך יכולה להיות ארוכה, אבל יש לנו את הסבלנות ואת אורך הרוח הדרושים ננסה לחפש ולגלות מה גורם לי לבעיות האלה ואני מקוה שיהיה פתרון בשבילי ושבסוף יהיה בסדר לי ולכולנו. אתן נהדרות. אין מילים. קלי.