סטרפטקוקוס קבוצה ב'
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 27 וחצי, וכרגע נמצאת בהריוני השלישי, בתחילתו (שבוע 12). עשיתי משטח כדי לבדוק האם יש לי פטריה באיבר המין, ואכן גילו שיש לי פטריה וכן מצאו כי יש לי צמחיה בחיידק שנקרא סטרפטקוקוס קבוצה ב'. יש לי כמה שאלות: 1. האם זה מסוכן, מה הסיכון, ועל איזה מחלות בדיוק מדובר? 2. באיזה שבוע מתחיל הטיפול לזה וכמה זמן זה לוקח? 3. האם יש סיכוי שזה יעלם לבד ללא צורך בטיפול. 4. הכי חשוב לי לדעת באיזה מחלות מדובר ומה רמת הסיכון? תודה רבה נטלי
ממש גן בוטני גידלת שם... ולשאלתך- פטרייה בד"כ אינה מסוכנת, אך בכל מקרה עליך לטפל בשני המקרים. לא בריא להזניח את האזור הזה ולא רק בגלל העובר, אלא בשבילך! אם כבר עברת בדיקות למה לא שאלת את הרופא שלך מה זה אומר? בד"כ דברים כאלה לא עוברים אם מתעלמים מהם, נהפוכו... בקיצור, אוצי רוצי לך לרופא וטפלי בעצמך כמה שיותר מהר. בהצלחה!