בדיקת דם HCG
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נכנסתי להריון בחודש הראשון מאז הפסקת הגלולות. לכן אין באפשרותי לדעת מתי בדיוק התרחש הביץ. היום קיבלתי את תוצאות בדיקת הדם הראשונה והיא 2534 Beta HCG. האם זה אפשרי לדעת לפי תוצאות אלה מתי היה יום הביוץ או בערך כמה ימי איחור במחזור מספר זה מסמל? תודה מראש ובהצלחה לכולן!
אי אפשר לפי התוצאה לראות מתי היה הביוץ , יש סקלה של ערכים לפי שבועות אבל התוצאה שציינת יכולה להופיע כמה פעמים בכמה סקלות , גיל ההריון שלך ייקבע ע"פ האולטרסאונד אם אינך יודעת את תאריך הוסת האחרונה שלפיה בדרך כלל ניקבע גיל ההריון , בעיקרון הביוץ ופיע בד"כ שבועיים לפני הוסת .. שייהיה במזל והריון קל
פיבס הי את בערך בשבוע 4.5-5 אבל כמו שזיוה אמרה יהיה ניתן לראות רק באולטרא סאונד באיזה שבוע את בדיוק. שיהיה לך בהצלחה.