לקלי היקרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי קלי צהריים טובים מה שלומך היום? איך את מרגישה? אני מאחלת לך הצלחה מחר שיעבור מהר ותשכחי מזה (עד כמה שניתן אני לא רוצה להיות חסרת רגישות) אני אהיה איתך בלב באיזה שעה את צריכה להיות שם? כל תמיכה שתזדקקי לה אני כאן איתך אם את רוצה תרימי טלפון או תכתבי לי מה שנוח לך יותר בכל אופן את אצלי בלב תמיד ומחר על אחת כמה וכמה שתדעי רק ימים של אושר
מצטרפת לכל מילה שנאמרה. לא מכירה אותך, אבל חושבת עלייך המון. חזקי ואמצי, יעל
אני אדבר איתכן כשאחזור.........