בנות חזרתי מבדיקת העמסת סוכר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כמו שאתן יודעות עשיתי את בדיקת ה-100 גרם זה ממש לא נורא באמת שניסבל חשוב כמובן לא לשכוח להביא לימון הוא מוסיף המון ואי אפשר בילעדי הבאסה היחידה היא שאצלי מאד קשה למצוא ורידים ולכן כל בדיקת דם שזה פעם בשעה דקרו אותי בערך 3 פעמים עד שמצאו וריד שיצא ממנו דם אבל אני אחריי זה מקווה מאד לתוצאות טובות תחזיקו לי אצבעות ותתפללו בשבילי כי עכשיו זה מאד חשוב אם יש משהי שצריכה לבצע את הבדיקה ויש לה שאלות אשמח לענות תודה על הדאגה
שיעבור בהצלחה.........