פוריות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם זה נכון שמספר הביציות הניתנות להפרייה בגוף האישה, מוגבל? כלומר אישה שעברה 6 הפסקות הריון האם תתקשה להיכנס להריון בעתיד?
לאיילת - כל תינוקת נולדת כשבגופה כל הביציות - יש אלפים כאלה. אשה פוריה מבייצת כל חודש, במשך כ-35 שנה, שזה כ-400 ביציות בסך הכל. (כמובן שבחודשי ההריון אין ביוץ). נראה לך ש-6 ביציות ש"התבזבזו", זה משמעותי מול אלפי הביציות שיכולות להבשיל לביוץ ? אם צפויים קשיים להרות אחרי שש הפסקות הריון, (מתוך הנחה שהן היו יזומות, ולא הפלות טבעיות שמצריכות בירור רפואי על סיבת ההפלות) הקשיים יכולים להופיע בגלל בעיות מכניות ברחם או בצוואר, ולא שמעתי אף פעם על מחסור בביציות כגורם לבעייה באשה בריאה.