הרדמה לפני שאיבה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עוברת הפריה חוץ גופית מזה שנה. בפעמיים האחרונות הגבתי רע להרדמה. בפעם האחרונה אף החמירו התסמינים : בחילות, הקאות, חולשה, ראש כבד וסחרחר וגלי חום. התופעה נמשכת כבר 6 ימים לאחר ההרדמה. א. האם חשיפה לחומר שאני מגיבה אליו לא טוב, עלולה להיות חמורה מפעם לפעם? ב. האם לא ניתן להחליף את חומרי ההרדמה? ג. האם העוברים לא יכולים להיפגע מכך?
היי יפעת יש פורום של אי- פריון באתר הזה שם תקבלי עצות קצת יותר מוסמכות (מנסיון) והמון בהצלחה מיכל פ.